Iranian Agriculture News Agency

خبرنگاری شغل نیست؛ عشق و علاقه است

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: خبرنگاران با مدیران ذیربط سازمان و استان مشکلات را پیگیری می‌کنند برای همین حضور خبرنگاران در کنار مدیران و دستگاه‌های اجرایی اهمیت دارد.

خبرنگاری شغل نیست؛ عشق و علاقه است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس فیروز باقرزاده در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر بخش کشاورزی سازمان که به مناسبت روز خبرنگار با حضور مهندس وحید کاظم زاده رئیس اداره روابط عمومی سازمان، کارکنان و دست اندکاران واحد خبر و اطلاع رسانی اداره متبوع در سازمان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: اصحاب‌رسانه حق بسیار بزرگی بر گردن دستگاههای اجرایی دارند و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در حال فعالیت هستند که از آنها قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: در جهان امروزه خبرنگاران نقش وسیع و رسالت مهمی در یک جامعه  برعهده دارند تا علاوه بر رصد کردن مسائل و مشکلات  جامعه هدف و بیان واقعیت ها در راستای تعالی و پیشرفت افق های ملت آن جامعه مثبت و سازنده باشد.

مهندس باقرزاده با بیان اینکه خبرنگاران چشمان بیدار و ذهن های هوشیار جامعه و درعین حال از مظلوم ترین و پرکارترین اقشار جامعه محسوب می شوند اظهارداشت: امروز جایگاه خبرنگار، جایگاه رفیع و والایی است و هر اندازه که خبرنگاران بتوانند در وجود خود سلامت وصراحت ایجاد نمایند و مطالب را با دیدی باز و کاملا سالم در جامعه اسلامی انعکاس دهند می‌توانند در سلامت و پویایی و شکوفایی مردم جامعه به ویژه بخش بزرگ کشاورزی تاثیرگذار باشند .

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: خبرنگاری را نمی توان یک شغل و کار تلقی نمود بلکه عشق و علاقه ای است که محدود به زمان و مکان نیست و راز و رمز موفقیتش با تلاش، کوشش، صداقت، صحت بیان و دوری از سیاه نمایی در راستای ترقی و پیشرفت جامعه خویش محقق و هویدا می شود.

وی امیدبخشی به مردم را ویژگی مهم دیگر خبرنگاران برشمرد و افزود: توقع داریم خدمات سازمان که متعلق به نظام اسلامی و بهره برداران بخش کشاورزی است را در جهت امیدبخشی به آینده به اطلاع مردم رسانده و نقاط ضعف را با اطلاع رسانی دقیق برطرف کنند.

گفتنی است در پایان مراسم با اهدای لوح از تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر بخش کشاورزی سازمان تجلیل شد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید