Iranian Agriculture News Agency

معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد:

ارزیابی 4 هزار کارشناس وزارت جهاد کشاورزی برای تربیت مدیران آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی از ارزیابی 4 هزار کارشناس این وزارتخانه در قالب نظام شایسته سالاری و تربیت مدیران آینده خبر داد.

ارزیابی 4 هزار کارشناس وزارت جهاد کشاورزی برای تربیت مدیران آینده

به گزارش ایایانا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مهندس محمدرضا طلایی در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان تاکید کرد: جایگاه سازمانی سازمان جهاد کشاورزی در استان باید هر چه سریعتر در راستای اصلاح ماده ٢٩ قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین تکلیف گردد.

وی با بیان این که کاهش هزینه ها در بخش تولید محصولات کشاورزی باید در سرلوحه امور قرار گیرد، گفت: استان گیلان نقش اساسی و تاثیرگذاری در تولید برنج به عنوان یکی از محصولات استراتژیک کشاورزی کشور دارد.

طلایی تصریح کرد: برای انجام ماموریت ها و بخشی از وظایف حوزه کشاورزی باید از ظرفیت بخش خصوصی، تشکل ها و نظام مهندسی کشاورزی استفاده کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر این که جذب نیروی انسانی در وزارتخانه منحصرا باید در فضای رقابتی و از طریق آزمون صورت پذیرد، اظهار کرد: باید از این به بعد تنها شاهد حضور نخبگان و کارشناسان شایسته و زبده در بخش باشیم.

وی با اشاره به این که بیش از ٤ هزار نفر از کارشناسان وزارتخانه در سراسر کشور در قالب نظام شایسته سالاری و تربیت مدیران آینده مورد ارزیابی قرار گرفته اند، بیان داشت: از این پس توانمندسازی بخشی از این افراد در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: نظام پیشنهادات و ایده پردازی، در اولویت برنامه های سال جاری معاونت قرار گرفته و به دنبال این هستیم که امکان طرح ایده از سوی همه کارشناسان و ارائه به مدیران ارشد فراهم شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید