Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

افزایش تعامل با جامعه خبرنگاری فضای مساعدتری را فراهم می نماید

هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی، روز خبرنگار، و بهانه ای برای قدردانی از کسانی است که عصر اطلاعات و ارتباطات به آنان نیاز وافر دارد. کسانی که سلامت فکری و فرهنگی جامعه مدیون تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه آنان است. کسانی که با قبول کمبودها و مخاطرات فراوان، برای ساختن کشوری آباد و آزاد و برای ساختن بهترین ها برای ایران و ایرانی می نویسند، مخابره می کنند و می گویند.

افزایش تعامل با جامعه خبرنگاری فضای مساعدتری را فراهم می نماید

 اینجانب بعنوان مسئول بخش کشاورزی در استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار ، روز خبرنگار را به تمامی عزیزان فعال در عرصه خبرنگاری و خبر رسانی در ایران اسلامی و بخصوص استان زیبا و باستانی لرستان تبریک عرض می کنم.

ماموریت اصلی من، همکارانم، و تولیدکنندگان و بهره برداران عزیز تامین بیش از پیش امنیت غذایی در جامعه است.

 بدینوسیله از تلاشهای صادقانه کلیه عزیزانی که در طی سال گذشته و سالیان قبل با تولید و مخابره دقیق و بموقع وقایع بخش کشاورزی، فعالیت ها و اقدامات فعالان این بخش را به جامعه منتقل نموده، با نقدهای آگاهانه و دلسوزانه خود مدیران و مسولان را متوجه نقائص موجود کرده و با پیشنهادات ارزنده و سازنده شان ما را در انجام هرچه بهتر ماموریت سنگین مان یاری رسانیده اند سپاسگزاری می کنم.

من و همکارانم وظیفه خود می دانیم با افزایش تعامل با جامعه خبرنگاری بعنوان نمایندگان ارزشمند افکار عمومی، عدم نگاه ابزاری به خبرنگاران و رسانه ها، عدم تبعیض در نگاه به آنها و مهمتر از همه ارائه صحیح، دقیق و به موقع اطلاعات، فضای مساعدتری را برای فعالیت این عزیزان فراهم نماییم.

امیدوارم در سایه یک تعامل دوجانبه و ارزشمند و با گسترش بیش از پیش همکاریهای دو و یا چند جانبه شاهد رشد و توسعه مستمر بخش کشاورزی در استان لرستان، افزایش رضایتمندی هم استانیهای محترم و همچنین بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی فعالان این بخش باشیم.

                

    عبدالرضا بازدار

  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید