Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس:

قلم خبرنگار، خودکفایی جامعه را رقم می‌زند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، گفت: اصحاب رسانه، آزادی خواهانی هستند که با قلمشان خودکفایی جامعه را رقم می‌زنند.

قلم خبرنگار، خودکفایی جامعه را رقم می‌زند

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، محمد مهدی قاسمی  با اشاره به گستردگی بخش کشاورزی و وظیفه خطیر تامین امنیت غذایی که بر عهده این بخش است، گفت: خبرنگاران با قلم خود می‌توانند حافظان امنیت غذایی کشور باشند.

وی ضمن تقدیر از همراهی خبرنگاران با سیاست‌های کلان جهاد کشاورزی، تصریح کرد: اصحاب رسانه در سال جاری در بحران حمله ملخ به استان فارس با تعامل ‌اثربخش، نهایت همدلی و همکاری را با خانواده بزرگ جهاد کشاورزی داشته و نقش بسزایی در کنترل این آفت و کمک به تولید کنندگان بخش کشاورزی داشتند.

وی با اشاره به اینکه استراتژی‌های جهاد کشاورزی آب محور است، از اصحاب رسانه خواست تا با قلم توانمند و زبان گویای خود و با تعامل ‌اثربخش با جامعه به خصوص جامعه کشاورزی در تحقق افزایش بهره وری و صرفه جویی در مصرف آب کمک کنند.

به گفته قاسمی، استان فارس 10 درصد از تولیدات کشاورزی کشور را تامین می‌کند و پتانسیل زیادی در بخش کشاورزی داشته از این رو ایجاد گرایش به این بخش در نسل جوان از برنامه‌های پیش‌روی سازمان جهاد کشاورزی است که با همراهی اصحاب رسانه محقق می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بخش کشاورزی نیازمند منزلت بخشی، اعتبار و موضوعیت بخشی است از این رو انتظار می‌رود اصحاب رسانه‌ فرهنگ، منزلت و قابلیت بخش کشاورزی را به جامعه معرفی کنند.  

قاسمی در پایان از اصحاب رسانه خواست تا در شرایطی که دشمن تحریم‌های ظالمانه خود را بر جامعه حاکم کرده با همدلی و هم افزایی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار رونق تولید گام بردارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید