Iranian Agriculture News Agency

معاون امور زراعت تاکید کرد:

پایداری تولیدات کشاورزی و بهبود معیشت کشاورزان با صیانت از منابع آب و خاک

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت پایداری تولید محصولات کشاورزی و افزایش درآمد و بهبود معیشت کشاورزان با صیانت از منابع آب و خاک کشور تاکید کرد.

پایداری تولیدات کشاورزی و بهبود معیشت کشاورزان با صیانت از منابع آب و خاک

به گزارش ایانا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، هفتمین نشست معاونین بهبود تولیدات گیاهی و مدیران زراعت سازمانهای جهاد کشاورزی سراسر کشور با حضور مهندس کشاورز معاون امور زراعت ، مدیران ارشد معاونت امور زراعت و رییس سازمان جهاد کشاورزی و معاون استانداری استان همدان در امروز دوسنبه در محل سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به مدت دو روز آغاز بکار کرد.

این نشست برای بررسی تولید و عملکرد محصولات زراعی در سال زراعی جاری و برنامه ریزی برای تولید اعم محصولات زراعی سال آتی برگزار شده است.

در این نشست، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر پایداری تولید در محصولات کشاورزی اظهار داشت: یکی از وظایف بخش کشاورزی تقویت امنیت غذایی است که این مهم حمایت خیلی زیادی را از بخش کشاورزی می طلبد.

مهندس عباس کشاورز افزود: از وظایف ذاتی بخش کشاورزی این است که با صیانت از منابع آب و خاک کشور، در راستای افزایش درآمد و بهبود معیشت کشاورزان گام بردارد.

در این نشست اقای مهندس پور مجاهد معاون استاندار همدان نیز در سخنانی با تاکید بر ضرورت توسعه و تقویت تشکل های کشاورزی از طریق تسهیلات بانکی،  اعلام به موقع خرید تضمینی محصولات زراعی ضروری دانست و عنوان کرد: در راستای مدیریت بهره وری آب الگوی کشت مورد توجه و جدی گرفته شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید