Iranian Agriculture News Agency

ذوالفقاری:

اجرای طرح کاداستر در استان تهران تا پایان سال به 150هزارهکتار می رسد

جلسه روند اجرای طرح کاداستر استان تهران در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و با حضور ذوالفقاری رییس سازمان، نیازی مدیرکل کاداستر اراضی کشور، عدالتی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، روسای ثبت و سازمان نقشه برداری و منابع طبیعی، معاون دادگستری تهران، رییس پیشگیری از جرم استان و خلیل پور مدیر امور اراضی استان تهران برگزار شد.

اجرای طرح کاداستر در استان تهران تا پایان سال به 150هزارهکتار می رسد

به گزارش ایانا، در این جلسه پس از ارائه گزارشی از اجرای طرح مصوباتی مبنی بر اتمام اکثر قراردادهای جاری تا پایان مهر ماه و نهایتاً تحویل کاداستر تا پایان ۹۸ و نیز تسریع در روند نظارت سازمان نقشه برداری حداکثر تا ۲ هفته بر کار مشاوران مطرح شد.

ذوالفقاری در این جلسه درباره سند دار شدن اراضی کشاورزی استان تهران تا سال 98 گفت: قرارداد طرح کاداستر اراضی منعقد شده و ما به جای 187 هزار هکتار 290 هزار هکتار اراضی بایر و دایر را زیر پوشش قرار داده ایم.

رییس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: برای هر قطعه زمین 21 اطلاعات اعم از نوع کشت، قدمت آن، نوع محصول، مالکیت و ... تعریف شده است.

ذوالفقاری افزود: تا به امروز 25هزارهکتار طرح کاداستر اجرا و در سامانه ثبت اسناد بارگذاری شده است که تا پایان سال این رقم به 150هزارهکتار خواهد رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید