Iranian Agriculture News Agency

مدیر عامل بانک کشاورزی:

پرداخت بیش از 2500 میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در استان اصفهان

نشست تخصصی مدیرعامل بانک کشاورزی با تشکلهای بخش کشاورزی استان اصفهان، با حضور دکتر خدا رحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، دکتر قاضی عسگر معاون استاندار اصفهان، مهندس مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و جمعی از نمایندگان تشکل های تولیدکننده فعال در بخش کشاورزی به منظور بررسی مسائل و موانع و ارائه راهکار و پیشنهادات برگزار شد .

پرداخت بیش از 2500 میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار ایانا در اصفهان، دکتر خدا رحمی مدیرعامل بانک کشاورزی کشور با اشاره به توانمندی های بخش کشاورزی استان اصفهان گفت:در تبصره بند الف ماده ۱۸  در حال نهایی شدن است و  بالغ بر 2500 میلیارد ریال برای سقف پرداخت تسهیلات استان پیش بینی شده است که  در صورت نیاز سقف  قابل اضافه شدن است .

وی همچنین با اشاره به تفویض اختیار برای افزایش  سقف پرداخت وام ها در مدیریت شعب استان ها گفت:  حدود 30 درصد امکان افزایش میزان تسهیلات ابلاغ شده است که در صورت نیاز بیشتر از این سقف در کوتاهترین زمان  در هیئت مدیره بانک کشاورزی مصوب خواهد شد.

در این نشست مهندس مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به پتانسیل های بخش کشاورزی استان اصفهان گفت: با توجه به کم آبی و خشکسالی های سنوات اخیر در استان و پتانسیل توسعه تولید مواد پروتئینی و محصولات دامی استان طرح های مناسب اقتصادی و مطابق استاندارهای کشاورزی پایدار هم در بخش دام و طیور و هم در بخش گلخانه و صنایع تبدیلی پیش‌بینی شده است.

 وی در خصوص تسهیلات بانک کشاورزی اظهار داشت: طرح های آماده برای دریافت تسهیلات بانک کشاورزی بررسی شده تا حال ۸۹۴ طرح مصوب که ازاین تعداد 315طرح بر اساس توافق نهایی و برای تسهیلات به میزان 3330میلیارد ریال در صف انتظار برای اجرا می باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید