Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی:

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی استان اردبیل 5 تا 10 شهریور برگزار می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام و طیور و ماشین آلات و صنایع وابسته گفت: تعداد 30 واحد تولیدی از 9 استان کشور در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی استان اردبیل  5 تا 10 شهریور برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در اردبیل، خلیل نیکشاد افزود: اقتصاد استان اردبیل مربوط به بخش کشاورزی است و اقتصاد استان توسط بخش کشاورزی تامین می شودبه همین دلیل حمایت از بخش کشاورزی ، توسعه مکانیزاسیون و بهره مندی تولید کنندگان از آخرین تکنولوژی یکی از اهداف اساسی این نمایشگاه می باشد .

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی را فراهم می سازد تا قابلیت ها و توانمندی ها و پتانسیل های بالقوه استان به نمایش گذاشته شود . این نمایشگاه می تواند یک مرکز آموزش تخصصی برای بهره برداران و تولید کنندگان در زمینه های ماشین آلات کشاورزی و دام و طیور و صنعت سیستم های نوین آبیاری تحت فشار به حساب آید به همین دلیل برنامه های منظم و برنامه ریزی شده برای بازدید کشاورزان و مددکاران استان از این نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد .

وی تاکید کرد: این نمایشگاه می تواند یک دید تجاری و برند سازی و توسعه بازرگانی در زمینه های سورتینگ و بسته بندی و صنایع تبدیلی و تکمیلی را نیز به دنبال داشته باشد و بانک کشاورزی نیز با استقرار یک غرفه تخصصی به منظور اعطای تسهیلات فوری به متقاضیان خرید ادوات فعال خواهد بود و همچنین یک غرفه سازمان با هداف ارائه راهنمایی های لازم توسط کارشناسان مجرب در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت .

لازم به توضیح است که شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی ، دام و طیور ، ماشین آلات و صنایع وابسته از 5 لغایت 10 شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل توسط شرکت آرتا نمایانگر مجری موفق نمایشگاه تخصصی کشاوزری برگزار خواهد شد و بازدید کنندگان می توانند در تاریخ تعیین شده از ساعت 16 الی 22 از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند . 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید