Iranian Agriculture News Agency

رضوی:

تقویت و توسعه صندوق‌های اعتبارات زنان روستایی، موجب پایداری تولید و توسعه اشتغال می‌شود.

نشست مشترک رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

تقویت و توسعه صندوق‌های اعتبارات زنان روستایی، موجب پایداری تولید و توسعه اشتغال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، به ‌منظور بررسی وضعیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی و راهکارهای تقویت آن ، این نشست مشترک در دفتر رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد.

مهندس سیدعبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در این جلسه گفت: راهکارهای بهبود توسعه صندوق، ضرورت تقویت تشکل‌ها و سهام‌داران و افزایش سرمایه صندوق باید در اولویت کارهای انجام‌شده در صندوق توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گفت: تقویت و توسعه صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری در قالب صندوق‌های شهرستانی حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری موجب تقویت و پایداری تولید، توسعه اشتغال و تثبیت جمعیت در حوزه روستاها می‌شود.

وی افزود: صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی زیرساخت توسعه‌ای غیردولتی برای ساماندهی نظام مالی- اعتباری و ایجاد و توسعه زنجیره‌های تولید در بخش کشاورزی هستند.

مهندس رضوی اردکانی افزود: این صندوق اقدامات مناسبی در جهت عدالت اجتماعی و رونق ‌بخش کشاورزی در کشور دارد و به دلیل تنوع فعالیت‌های خود از جمله صندوق‌های ممتاز در کشور است.

مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز بر ضرورت تعامل صحیح و مناسب بین صندوق و سازمان‌های ذیربط تأکید کرد و گفت: بهره‌مندی از برنامه‌های تدوین‌شده در زمینه توسعه کشاورزی و ظرفیت‌های صندوق باید اولویت‌های اول در توسعه بخش کشاورزی استان قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید