Iranian Agriculture News Agency

رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس :

ایجاد نشاط در جامعه با انعکاس دستاوردهای نظام

ایجاد نشاط در جامعه با انعکاس دستاوردهای نظام

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به تحریمهای حاکم بر جامعه گفت: انعکاس دستاوردهای نظام باعث ایجاد نشاط در جامعه و تقویت روحیه خودباوری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایانا از استان فارس، علیرضا واحدی‌پور در جمع خانواده بزرگ روابط عمومی جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه جهاد کشاورزی وظیفه خطیر تامین امنیت غذایی را برعهده دارد، افزود: استان فارس به عنوان قطب کشاورزی کشور همواره در این امر پیشرو بوده و رسالت بزرگ انعکاس اخبار، اقدامات و دستاوردهای حوزه‌های کشاورزی بر دوش ماست.

به گفته وی دقت و صداقت در انعکاس اخبار و تقویت ارتباط با اصحاب رسانه باعث می‌شود خدمات نظام از مسیر صحیح به جامعه انتقال پیدا کند.

واحدی‌پور با بیان اینکه اخبار و اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با سرعت زیادی منتشر می‌شود، تاکید کرد: روابط عمومی به عنوان چشم و گوش هر مجموعه باید در چهارچوب وظایف و اولویتهای محوله این فضا را مدیریت کند.

وی با اشاره به گستردگی حوزه بخش کشاورزی فارس، گفت: خانواده بزرگ کشاورزی این استان در حوزه روابط عمومی موفق است و این موفقیت نتیجه تعامل بسیار خوب بین روابط عمومی ادارات، مدیریتهای ستادی، شهرستانی و دستگاههای وابسته این استان است که البته می بایستی همواره بیشتر شود و گرچه خوب است ولی باید به سمت عالی سوق داده شود.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: رئیس و مدیران این سازمان آگاهی بخشی به جامعه را وظیفه خود می‌دانند و از انعکاس اخبار در رسانه‌ها استقبال می‌کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید