Iranian Agriculture News Agency

معرفی سرپرست موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور

سرپرست موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با حضور مسئولان بخش تحقیقات کشاورزی معرفی شد.

معرفی سرپرست موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور

به گزارش ایانا و به نقل از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، جلسه معارفه محمود بهمنی به عنوان سرپرست موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با حضور کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان، معاونان و مدیران کل دفاتر ستادی سازمان، جمعی از رئیسان موسسه های تحقیقاتی، شنبه 15 تیر سال جاری در سالن جلسات ستاد این موسسه برگزار شد.

خاوازی دراین مراسم با اشاره به عملکرد درخشان موسسه تحقیقات علوم شیلاتی در طی 4 سال گذشته تاکنون، فعالیت های انجام شده در این موسسه را دارای پایه گذاری اصولی دانست که می توان با حرکت در چارچوب های تعیین شده برنامه های ارزشمند آن را تا حصول نتیجه پیش برد.

وی هم چنین موسسه علوم شیلاتی را دارای ظرفیت های قابل توجه برای ارائه طرح های کلان اشتغالزایی دانست که  می تواند برای درآمدزایی از آبزی پروری در استان های کم برخوردار نقش آفرینی کند و برنامه ریزی برای این موضوع را در دوره پیش رو خواستار شد . وی هم چنین با تقدیر از سطح تعامل مطلوب این موسسه با بخش اجرا، تدوام همکاری با سازمان شیلات ایران و ارائه تحلیل های صحیح پیرامون برنامه های بخش اجرا را در کنار کمک به رفع مشکلات فنی این بخش خواستار شد. 

رئی سسازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در پایان بر عهده گرفتن سکان مدیریت این موسسه را به بهمنی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با راهبری ایشان و مشارکت همه همکاران این موسسه در ستاد و مراکز تحقیقاتی، موسسه تحقیقات علوم شیلاتی با حفظ دستاوردهای حاصل شده  و عمق بخشیدن به آن ها،  با قوت بیشتر به مسیر بالندگی خود ادامه دهد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید