Iranian Agriculture News Agency

قدردانی وزیر جهاد کشاورزی از عوامل اجرایی مبارزه با آفت ملخ صحرایی

وزیر جهاد کشاورزی در جریان بازدید از کانون های الوده به آفت ملخ صحرایی هرمزگان، از کلیه عوامل اجرایی و کشاورزانی که در طول مدت مبارزه با آفت ملخ صحرایی در استان های جنوبی کشور به صورت شبانه روزی فعالیت کردند تقدیر و تشکر کرد.

قدردانی وزیر جهاد کشاورزی از عوامل اجرایی مبارزه با آفت ملخ صحرایی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: عملیات مبارزه با ملخ صحرایی تاکنون در سطح بیش از 700 هزار هکتار از استان های جنوبی کشور انجام شده است.

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مهندس محمود حجتی به همراه جمعی از مدیران ستادی و استانی این وزارت امروز پنجشنبه با سفر به استان هرمزگان از کانون های آلوده به آفت ملخ صحرایی در منطقه روستای پالور شهرستان سیریک بازدید کرد.

در جریان این بازدید رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گزارشی از روند مبارزه و امکانات و ادوات بکارگرفته شده از شروع مبارزه تاکنون را برای مهندس حجتی تشریح کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در جریان این بازدید از کلیه عوامل اجرایی و کشاورزانی که در طول مدت مبارزه با آفت ملخ صحرایی در استان های جنوبی کشور به صورت شبانه روزی فعالیت کردند تقدیر و تشکر کرد.

مهندس حجتی اعلام کرد: سطح کل مبارزه با آفت ملخ صحرایی در کشور تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار هکتار بوده است و پیش بینی می شود که این سطح تا پایان عملیات مبارزه به یک میلیون هکتار برسد.

وزیر جهاد کشاورزی با سفر به استان هرمزگان ضمن بازدید از کانون های آلوده به آفت ملخ صحرایی در منطقه روستای پالور شهرستان سیریک از کلیه عوامل اجرایی و کشاورزان عزیزی که در طول مدت مبارزه با آفت ملخ صحرایی در استان های جنوبی کشور به صورت شبانه روزی فعالیت کردند تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید