Iranian Agriculture News Agency

با هدف توسعه و کسب و کار:

سرمایه گذاری ٢٠٠ میلیون دلاری کارگیل در پاکستان

شرکت کارگیل به منظور توسعه کسب و کار خود در پاکستان در بخش‌های تجارت کشاورزی، روغن کشی، روغن‌های خوراکی، خوراک دام و صنایع لبنی سرمایه‌گذاری کرده است.

سرمایه گذاری ٢٠٠ میلیون دلاری کارگیل در پاکستان

به گزارش ایانا به نقل از رسانه‌های مجازی٬ این شرکت قرار است به زودی برنامه سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار را اعلام کند. کارگیل به عنوان یکی از  تولیدکنندگان مطرح مواد غذایی و کشاورزی در جهان، تمرکز زیادی روی قاره آسیا دارد و قصد دارد با اعزام متخصصین و سرمایهگذاری در این کشور در راه رشد و توسعه آن قدم بردارد. 

استراتژی شرکت کارگیل علاوه بر گسترش تجارت در زنجیره تأمین کشاورزی، روغن‌های خوراکی، لبنیات، گوشت و خوراک دام٬ شامل تامین امنیت غذایی و قابلیت ردیابی زنجیره تولید آن است. 

همچنین شرکت کارگیل قصد دارد تا با بکارگیری از نوآوری‌های جوانی صنعت پررونق لبنیات پاکستان را حمایت کند که در حال حاضر به سمت مدرنیزاسیون حرکت می‌کند. در بخش روغنهای خوراکی این کشور که از طریق الگوهای مصرف در حال رشد حمایت میشود، تقاضا را افزیش دهد و در بخش تغذیه دام از طریق پیشرفتهای توسعه پایداری که در صنعت طیور پاکستان به وجود آمده بازار رو به رشدی را در این صنعت ایجاد کند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید