Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان بسیج مستضعفین

بسیج برای توسعه کشاورزی روستاها برنامه دارد

رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد که این سازمان در ۴۰ هزار روستای کشور برنامه های حمایت و توسعه کشاورزی را اجرا خواهد کرد.

بسیج برای توسعه کشاورزی روستاها برنامه دارد

به گزارش ایانا، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج به دنبال توسعه و اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی است. بر این اساس برنامه‌ریزی هایی صورت گرفته تا در ۴۰ هزار روستا برنامه‌های حمایتی و توسعه کشاورزی را با هدف اشتغال زایی و توانمندسازی اقتصادی اجرایی کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: در سال ۹۷ برنامه‌های کشاورزی بسیج در 7 هزار و ۱۹۰ روستا اجرایی خواهد شد و باقی آن به سال‌های آینده موکول می شود.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه بسیج به منظور حمایت از اقتصاد مقاومتی در زمینه صنایع کوچک نیز وارد می شود، گفت: راه اندازی نیروگاه‌های کوچک پنج تا صد کیلو واتی در زمینه تولید نیرو در دستور کار قرار دارد.

وی هدف از حضور بسیج در بخش صنایع را کارآفرینی و افزایش تولید عنوان کرد و اظهار داشت: به دنبال آن هستیم در زمینه صنایع بسته بندی نیز نقش آفرینی کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش‌تر اعلام کرده بود: عملیات ساخت سه هزار واحد نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی را آغاز کرده ایم و به دنبال آن هستیم که به ساخت نیروگاه های ۱۰۰ کیلوواتی برسیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید