Iranian Agriculture News Agency

حجتی در حکم مسئولیت خاوازی؛ تاکید کرد:

تعامل بابهر‌ه‌برداران‌وتولیدکنندگان بخش کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی اعضای جدید ستاد ملی پشتیبانی و ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی را منصوب کرد

ایانا-کشاورزی: در احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر جهاد کشاورزی، حسین جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان و علی خبیری مدیرکل دفتر ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی و شبکه ترویج به عنوان عضو ستاد ملی پشتیبانی و ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی منصوب شده‌اند.

تعامل بابهر‌ه‌برداران‌وتولیدکنندگان بخش کشاورزی

در حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی،کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان دبیر ستاد ملی پشتیبانی و ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی منصوب شد.

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در بخشی از این حکم آمده است: نظر به لزوم توجه ویژه به مراکز جهاد کشاورزی دهستان به عنوان مهم ترین سطح تشکیلاتی وزارت متبوع در تعامل با بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی و در اجرای دستورالعمل پشتیبانی و ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها (موضوع ابلاغیه شماره ۳۳۹۰۳/۰۲۰ مورخ ۱۱/۱۱/ ۹۴) به عنوان دبیر ستاد ملی پشتیبانی و ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی منصوب می‌شوید.

بر اساس این گزارش، در احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر جهاد کشاورزی، حسین جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان و علی خبیری مدیرکل دفتر ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی و شبکه ترویج نیز به عنوان عضو ستاد ملی پشتیبانی و ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی منصوب شده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید