Iranian Agriculture News Agency

به منظور کاهش هزینه‌های تولید و حمایت از کشاورزان:

حمایت 584 میلیون دلاری کانادا از صنایع لبنی

بخش کشاورزی یکی از ارکان مهم اقتصاد کانادا به شمار می‌رود و نقش قابل توجهی در پیشبرد اهداف اقتصادی این کشور دارد. به همین دلیل از سال گذشته طرح «برنامه مشارکت کشاورزی» با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد دلاری دولت در دستور کار این کشور قرار گرفته است. علاوه بر این دولت کانادا به منظور بهبود وضعیت تولید محصولات لبنی، قصد دارد در پروژه جدید حمایت از تولید این محصولات، ۵۸۴ میلیون دلار سرمایه‌گذاری نماید.

حمایت 584 میلیون دلاری کانادا از صنایع لبنی

به گزارش ایانا به نقل از مقاومتی نیوز٬ وزارت کشاورزی کانادا در سال گذشته طرح حمایتی گسترده‌ای با عنوان «برنامه مشارکت کشاورزی» را در دستور کار خود قرار داد؛ که بر اساس آن، دولت این کشور ۳ میلیارد دلار به منظور حمایت از تولید و صادرات محصولات کشاورزی سرمایه‌گذاری کرد.

بنابر اعلام دولت کانادا، برنامه جامع مشارکت کشاورزی این کشور سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد دلاری در ۵ سال آینده در بخش کشاورزی ایالت‌های مختلف این کشور است؛ هدف این برنامه کمک به بهبود کمی و کیفی نوآوری در تولیدات کشاورزی است.

سرمایه گذاری ۵۸۴ میلیون دلاری دولت کانادا در تولید محصولات لبنی

بخش لبنیات کانادا یکی از مهم‌ترین بخش های کشاورزی و دامداری این کشور محسوب می‌شود؛ به‌گونه‌ای که دامداران کانادایی با تولید و صادرات این محصولات سالانه حدود ۲۱ میلیارد دلار درآمد کسب می‌کنند.

به همین منظور دولت کانادا برای بهبود وضعیت تولید محصولات لبنی در این کشور قصد دارد تا برنامه حمایتی ویژه‌ای از صنایع این کشور را در دستور کار قرار دهد.

بر اساس اعلام مسئولین کشاورزی پارلمان کانادا، قرار است در پروژه جدید توسعه محصولات لبنی، سرمایه‌گذاری ۵۸۴ میلیون دلاری در این بخش صورت گیرد.

سرمایه‌گذاری مذکور قرار است برای توسعه و تجهیز ماشین‌آلات در جهت بهبود کمی و کیفی لبنیات‌های تولیدی صورت گیرد و به وسیله این پروژه رقابت تولیدکنندگان محصولات لبنی برای تسخیر بازارها افزایش پیدا می‌کند.

۱۹۰۰ پروژه دولت کانادا برای تولید محصولات لبنی طی دو سال گذشته

بر اساس اعلام دبیر کشاورزی پارلمان کانادا، سرمایه‌گذاری در بخش لبنیات این کشور در راستای کاهش هزینه‌های تولید وحمایت از کشاورزان صورت می‌گیرد.

گفتنی است دولت کانادا برای رونق تولید محصولات لبنی در این کشور از سال ۲۰۱۷ پروژه‌های متعددی را برای بهبود وضعیت آنان شروع کرد که تاکنون ۱۹۰۰ پروژه بدین منظور انجام گرفته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید