Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین:

صددرصد کلزای ورامین بیمه شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین از بیمه صددرصد کلزای کشت شده در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا پایان مهلت اعلام شده با بیمه نمودن کلیه محصولات کشاورزی شهرستان، بیشترین میزان بیمه شده درسطح استان را داشته باشیم.

صددرصد کلزای ورامین بیمه شد

به گزارش ایانا در استان تهران، جلسه بیمه محصولات کشاورزی به ریاست مدیر جهاد کشاورزی ورامین و با حضور مدیر زراعت استان، کلیه مسئولین ادارات، مراکز، کارشناسان و رئیس و مدیران عامل بیمه پیرامون بیمه محصولات  کشاورزی و بررسی مشکلات ومعضلات صنعت بیمه و ارائه راهکارهای فنی، اطلاع رسانی و ترویج جهت تشویق کشاورز و دامدار با تعرفه های جدید و متنوع برای بیمه بخش کشاورزی برگزار شد.

تاجیک، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین درخصوص این جلسه گفت: در این جلسه مقرر شد تا برای حفظ حقوق کشاورزان، هر خسارتی به بخش کشاورزی شهرستان وارد شد، نماینده جهاد کشاورزی و نماینده بیمه همزمان بازدید کنند.

وی هم چنین از همفکری و هماهنگی در جهت نیل به اهداف تعیین شده بخش بیمه شهرستان خبر داد و گفت: نصب بنر و توزیع بروشور،  برپایی کارگاه های توجیهی بیمه و سایر اقدامات لازم را برای آموزش و ترویج فرهنگ بیمه در بین تولید کنندگان غلات و باغداران پسته به کار می بندیم.

تاجیک ادامه داد: در این مسیر، نظام صنفی کارهای کشاورزی و صندوق توسعه بخش کشاورزی با تمام توان در کنار ما خواهند بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین تصریح کرد: باتوجه به وجود صدهزار راس دام سنگین و 200هزار راس دام سبک روستایی و عشایری، دفتر بیمه در جهاد کشاورزی ورامین در جهت ترویج و تسریع بیمه دام و طیور به طور دائم مستقر خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید