Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس:

صدور مجوز تغییرکاربری اراضی صرفا با نگاه فنی بررسی شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، به اعضای کمیسیون تبصره یک ماده یک، گفت: تمام درخواست‌ها باید با نگاه کارشناسی و فنی بررسی شود و هیچ نظر خاصی نباید بر رای شما تاثیر بگذارد.

صدور مجوز تغییرکاربری اراضی صرفا با نگاه فنی بررسی شود

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، نشست کمیسیون تبصره یک ماده یک به ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، مدیر امور اراضی این سازمان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل حفاظت محیط زیست و یک نفر نماینده استانداری در محل دفتر رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس برگزار شد.

محمد مهدی قاسمی با اشاره به این‌که انسان عاری از خطا و اشتباه نیست بلکه در معرض است، افزود: اگر مصادیقی از تخلف در زمینه امور اراضی در بین همکاران مشاهده شود با آنها مطابق قوانین اداری برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول توصیه کرد: با هم‌افزایی بین دستگاه‌های عضو کمیسیون دژ محکمی تشکیل شده که با احترام به قانون به اجرایی شدن آن کمک کنیم.

قاسمی با بیان لزوم تکریم ارباب رجوع و تسریع در پاسخ درخواست‌ها، گفت: بهتر است، اولین استعلام تغییر کاربری‌ها از مدیریت امور اراضی بررسی شود تا قبل از هر اقدامی و بدون درگیری بروکراسی اداری، تعیین تکلیف شود و مردم به دردسر نیفتند.

او در پایان با اشاره به این‌‌که منطقه شش پیر دارای ارزش گردشگری بالا است، افزود: در خواست‌های تغییر کاربری مجزا و متعددی در منطقه شش پیر ارائه می‌شود که برای حفظ ارزش منطقه باید پیگیر یک طرح جامع محیط زیستی با الگوی و نظم خاص باشیم.

گفتنی است در این کمیسیون 83  مورد درخواست صدور مجوز تغییر کاربری اشخاص مطرح، بررسی و تصمیم‌گیری شد که با توجه به ضرورت ضوابط و مقررات با تغییر کاربری آن‌ها موافقت و یا مخالفت شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید