Iranian Agriculture News Agency

برگزاری کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستانهای ایلام

​رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام گفت: جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های سیروان، چرداول، مهران و دهلران با حضور درویشی، معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری- فرمانداران- مدیرکل تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان و سایر عوامل با هدف اجرای مرحله دوم دستورالعمل اشتغال روستایی و عشایری بر گزار شد.

برگزاری کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستانهای ایلام

سیدمحمدتراب میری در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا اظهار کرد: در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان مهران که با هدف اجرای مرحله دوم دستورالعمل روستایی و عشایری برگزار شد.

وی اعلام کرد: مقدمات ساخت ۱۰۰ هکتار شهرک گلخانه‌ای در بخش مرکزی مهران در حال تکمیل است که زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

وی در ادامه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دهلران گفت: نیمی از تولیدات کشاورزی استان در شهرستان دهلران تولید می شود.و تا کنون ۱۰۰۰ میلیارد تومان در زمینه زیربنایی کشاورزی در دهلران هزینه شده است. همچنین123 میلیارد تومان در مرحله ی اول طرح اشتغال روستایی در استان جذب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی افزود: در این جلسه هدف ما از برگزاری این جلسات گفتگوی فعالان شهرستان با مدیران دستگاههای اجرایی و رسیدن به یک درک مشترک در خصوص اشتغال هستیم.

درویشی با بیان این که در بحث اشتغالزایی یکی از موارد تأمین منابع مالی است خاطرنشان کرد: ما برای ایجاد یک اشتغال پایدار نیاز به ایجاد یک چرخه ی کامل از زمان تولید، توزیع و عرضه ی محصولات و بازار فروش داریم و باید تمام این موارد را مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید