Iranian Agriculture News Agency

رئیس فراکسیون عشایر مجلس:

مجلس آتش زدن اموال عشایر را پیگیری می‌کند

رئیس فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی در خصوص تخریب و آتش زدن اموال و دارایی های عشایر خراسان شمالی در قشلاقات گلستان گفت: در حال پیگیری جدی برای برطرف کردن این مشکل در استان گلستان هستیم.

مجلس آتش زدن اموال عشایر را پیگیری می‌کند

به گزارش ایانا،  هادی قوامی در پاسخ به این سوال که فراکسیون عشایری برای برطرف کردن مشکلات عشایر خراسان شمالی که در مناطق قشلاقی استان گلستان برخی افراد سودجو اموال آنان را تخریب و به آتش زده اند، چه اقداماتی را انجام داده است؟ اظهار داشت: در حال پیگیری جدی برای برطرف کردن این مشکل در استان گلستان هستیم.

 

وی ادامه داد: تذکرات شدید به مسئولان ذی‌ربط استان گلستان نیز داده شده است تا تلاش‌های لازم برای برطرف کردن این مشکل را داشته باشند و قول مساعد از سوی مسئولان این استان داده شده تا مشکل را برطرف کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران رئیس فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نباید زمانی ‌که عشایر این استان در ییلاق ساکن هستند اموال و دارایی آنان در مناطق قشلاقی استان گلستان توسط سودجویان از بین برود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این‌که طی سال گذشته جلساتی با مسئولان ذی‌ربط استان گلستان در خصوص برطرف کردن این مشکل برگزار شده بود اما امسال نیز شاهد تخریب اموال به آتش کشاندن اموال این افراد بودیم؟ خاطرنشان کرد: در صورت برطرف نشدن این مشکل، با از طریق سوی وزیر جهاد کشاورزی مشکل را پیگیری و برطرف می کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید