Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز نوسازی وتحول اداری وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:

وزارت جهادکشاورزی پیشرو در صدور گواهی احراز صلاحیت مدیران

رئیس مرکز نوسازی وتحول اداری وزارت جهادکشاورزی گفت: این وزارتخانه اولین دستگاهی بود که مجوز صدور گواهی احراز صلاحیت مدیران را دریافت کرد.

وزارت جهادکشاورزی پیشرو در صدور گواهی احراز صلاحیت مدیران

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، ابوالقاسم ورداسبی در مراسم افتتاح پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران جهادکشاورزی استان فارس، با اشاره به اهمیت احراز پست مدیریتی بر اساس گواهی شایستگی، گفت: این وزارتخانه از اولین دستگاه‌هایی بود که چنین صلاحیتی را کسب کرده و از طرف سازمان اداری استخدامی کشور به این وزارتخانه اجازه صدور گواهی احراز صلاحیت داده شد.

وی یادآورشد: تا پیش از این جایگزینی مدیران بازنشسته کار سختی بود چرا که در گذشته بانک اطلاعاتی افراد با توان مدیریتی بالا وجود نداشت ولی با اجرای این طرح و ارزیابی افراد به راحتی می‌توانیم از بانک اطلاعاتی استفاده کنیم و در آینده جایگزینی مدیران سهل‌تر می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به این که شناسایی گروه هدف، تربیت کارشناسان و توانمندسازی مدیران کنونی از اهداف ایجاد پردیس است، افزود: از این پس هرکس متقاضی پست مدیریتی باشد، چه مدیر پایه، میانی و مدیر ارشد باید گواهی احراز صلاحیت پست مدیریتی را داشته باشد.

ورداسبی با بیان این‌که بعد از موفقیت مدیران در ارزیابی به آن‌ها گواهی شایستگی داده می‌شود، تصریح کرد: برای انتخاب ارزیابان مدیران از افراد رازدار و شایسته استفاده شده و  ارزیابان نباید با مدیران آشنا باشند چرا که آشنا بودن ارزیابان با مدیران می‌تواند در نحوه ارزیابی آن‌ها تاثیرگذار باشد.

رئیس مرکز نوسازی وتحول اداری وزارت جهاد کشاورزی، در بخش دیگر از سخنان خود گفت: در  مباحث تخصصی اداری، مالی، حقوقی، فناوری، صنایع و امور مالی به شدت دچار کمبود نیرو هستیم و تلاش خواهیم کرد تا اردیبهشت ماه اجازه جذب  4 الی 5 هزار نفر نیروی انسانی را دریافت کنیم.

پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران جهادکشاورزی استان فارس با حضور ابوالقاسم ورداسبی و محمدرضا عباسی رئیس و معاون مرکز نوسازی وتحول اداری وزارت جهاد کشاورزی و محمد مهدی قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس گشایش یافت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید