Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

تولید پایدار و اشتغال اولویت طرح‌های جهادکشاورزی است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: تولید پایدار و تثبیت اشتغال مهمترین اولویت طرح‌های جهادکشاورزی است.

تولید پایدار و اشتغال اولویت طرح‌های جهادکشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در فزوین، فاطمه خمسه در نشست بررسی وضعیت انتقال آب به باغات طارم سفلی افزود: برای حفظ اشتغال و تولید منطقه طارم سفلی و همچنین جلوگیری از کوچ ساکنان باید برای حل مشکل آب باغات روستاهای بخش طارم سفلی اقدام کرد.

وی اظهارکرد: برای تخصیص 25 میلیون متر مکعب آب استان، اقدامات خوبی با همکاری نمایندگان مجلس و همه دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: در صورت تخصیص کامل  این آب بیش از پنج هزار هکتار از باغات طارم سفلی را تحت پوشش قرار خواهد داد.

خمسه بیان کرد: امسال؛ باغات منطقه طارم سفلی با کم آبی مواجه شده که با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرای باید اقدام مناسب و به موقعی برای آبرسانی به این باغات انجام شود.

خمسه اظهارکرد: با توجه به اقدامت خوبی که بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های آب و خاک داشته در نظر است با همکاری بسیج سازندگی در فازاول  انتقال آب به چها روستای قوشچی، گورخانه، سنگور ومرتضانک  از توابع منطقه طارم سفلی انجام شود.

وی ابراز امیدوار ی کرد: با تأمین اعتبار لازم و همچنین مشارکت دستگاه‌های اجرایی و روستائیان این طرح هر چه زودتر اجرا شود.

معاون امور عمرانی استانداری قزوین در این نشست گفت:  اولویت انتقال آب  حفظ اراضی و باغات منطقه طارم سفلی  است.

علی فرخزاد افزود: اجرای خط انتقال آب با همکاری بسیج سازندگی استان، مشارکت دستگاه‌های اجرایی و  بهره‌برداران منطقه  انجام می ‌شود.

فرخزاد بیان کرد: در فاز اول اجرای بیش از 500 هکتار از باغات چهار روستای منطقه طارم سفلی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید