Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در فارس:

توحید کلمه راهکار مقابله با هجوم تمدن غربی

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: در فرمایشات امام راحل (ره) برای مقابله با هجوم تمدن غربی توحید کلمه به عنوان راهکار بیان شده، که در صورت نقطه به نقطه کار کردن به هدف نرسیده و برای موفقیت نیازمند یکپارچگی است.

توحید کلمه راهکار مقابله با هجوم تمدن غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس آیت الله لطف الله دژکام  با بیان این‌که برای موفقیت باید از اختلافات پرهیز کرده و پکپارچه شد، گفت: دشمن در چهل سالگی انقلاب ساکت ننشسته و برای دی و بهمن برنامه دارد، مواظب باشید.

وی با اشاره به  قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: باید به این مناسبت، اقدامات و تلاش های نظام جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود.

این مقام مسئول افزود: امروز در سطح کشور در نهادها و سازمان های مختلف خدمات زیادی انجام می شود اما اگر این خدمات به جامعه اطلاع رسانی نشود مردم در جریان قرار نخواهند گرفت.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: : این اطلاع رسانی که به نظر می رسد قدری در انجام آن بی تجربگی می کنیم باید به گونه ای باشد که مردم به این باور برسند که نظام اسلامی موفق و رو به پیشرفت و تعالی است.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان این‌که حرکت کنونی برای پیشبرد و تاسیس تمدن اسلامی باید در هم تنیده شود، تصریح کرد: نقش نمایندگان رهبر معظم انقلاب در مجموعه‌های مختلف نیز همانند ریسمانی است که همه را به نقطه اصلی و محوری که  مقام عظمای ولایت است وصل می کند.   

امام جمعه شیراز با تأکید بر ارتباط با ولی فقیه به عنوان پدر امت و نمایندگان ایشان گفت: اختلافات در کارها طبیعی است اما نباید سبب از هم گسسته شدن پیوند برادری به ویژه در جهاد و سپاه شود، اگر برادری و ارتباط ولایت نباشد در ساخت تمدن با مشکل رو به رو می شویم.

 آیت الله دژکام ، در پایان تاکید کرد:  قطعا با اتحاد و برادری چهلمین سال پیروزی انقلاب را که دشمنان برای آن نقشه ها و خط و نشان ها کشیده اند با عزت و عظمت پشت سر خواهیم گذاشت.

در این مراسم حجت الاسلام سید محسن قائمی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس معرفی و از خدمات حجت الاسلام عبدالعلی بحرانی، مسئول پیشین این حوزه تقدیر شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید