Iranian Agriculture News Agency

محمود واعظی خبر داد:

دستور رییس جمهوری به وزیر صنعت برای کاهش قیمت کالاها

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری از دستور دکتر روحانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای کاهش قیمت‌ها خبر داد و گفت: طبیعی است با کاهش قیمت ارز قیمت کالاها هم کاهش یابد، مردم و اصناف نیز باید در این زمینه کمک کنند.

دستور رییس جمهوری به وزیر صنعت برای کاهش قیمت کالاها

 

به گزارش ایانا به نقل از خرگزاری‌ها؛ «محمود واعظی» پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران  در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت اجناس در بازار با کاهش قیمت دلار کاهش پیدا نکرده است و آیا این انتظار مردم برای کاهش قیمت ها انتظار به جایی است، بیان کرد: این حرف درست است و ما این حق را به مردم می‌دهیم و خودمان هم بر این باور هستیم. هفته‌ گذشته رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت را مامور کرد تا این کار را دنبال کند. سازمان حمایت از مصرف کننده نیز در این زمینه  مسئولیت دارد.

وی همچنین گفت‌: در هفته‌ گذشته تا به حال هم از مردم و هم از اصناف می شنویم که قیمت‌ها آرام آرام پایین می‌آید. متاسفانه وقتی جنسی می‌خواهد گران شود، مردم برای خرید آن هل می زنند و شیب گرانی زیاد می‌شود، اما کاهش قیمت آرام آرام صورت می‌گیرد.

رییس دفتر رییس‌جمهور در ادامه‌ خاطر نشان کرد:  در مورد آجیل و خشکبار  گفته می‌شود که قیمت‌ها کاهش داده می‌شود. ما معتقد هستیم قیمت اجناسی که بی جهت بالا رفته است باید پایین بیاید. ما با شما هم عقیده هستیم.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید