Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان امور عشایر ایران خبر داد:

آسان شدن فرآیند پرداخت تسهیلات به عشایر

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: توانمندسازی عشایر از طریق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و روانسازی فرآیند پرداخت تسهیلات به جامعه مولد عشایری ضروری است.

آسان شدن فرآیند پرداخت تسهیلات به عشایر

به گزارش ایانا، کرمعلی قندالی در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین در استان کرمانشاه با بیان این مطلب اظهار داشت: برطرف کردن مشکلات عشایر از دغدغه های اصلی دولت است. در برنامه پنجم توسعه فقط در یک ماده قانونی کلمه عشایر آمده بود اما در برنامه ششم در 17 ماده قانونی عشایر دیده شده اند و حقوق آنان مشخص شده است.

قندالی با اشاره به قانون اختصاص سهمی از مالیات بر ارزش افزوده به عشایر، گفت: سهم عشایر از مالیات بر ارزش افزوده بعنوان یک منبع مالی پایدار برای ارائه خدمات به جامعه عشایری شده است.

رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اینکه سال گذشته 10 میلیارد تومان تسهیلات با سود 4 درصد به عشایر زلزله زده کرمانشاه تخصیص یافت، خاطرنشان کرد: برای پرداخت تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه تانکر آبرسان و یک خودرو سواری برای امور عشایر شهرستان هرسین در نظر گرفته شده است، گفت: علیرغم موانع و کمبود بودجه و اعتبارات، تمام تلاش و توان خود را برای خدمت به عشایر عزیز به کار بسته ایم

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید