Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان:

برگزاری همایش سازگاری با خشکسالی در لارستان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان از برگزاری چهاردمین همایش سازگاری با خشکسالی و مدیریت بحران در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش سازگاری با خشکسالی در لارستان

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، فرزاد قاسمی افزود: هدف از اجرای این همایش افزایش دانش دهیاران به عنوان افراد صاحب نفوذ و مدیران روستا در راستای ایفای نقش کلیدی در مدیریت بحران و سازگاری با کم آبی بود.

 معاون رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس تصریح کرد : در این همایش اهمیت موضوعات زیست محیطی و آموزش های لازم در زمینه  بحران آب، خشکسالی و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع و نیز مدیریت نمودن آب مورد استفاده در شرب و کشاورزی روستاها توسط اساتید بیان شد.

قاسمی یادآور شد: این همایش یک روزه با حضور معاون فرماندار شهرستان لارستان و 140 نفر از دهیاران و بخشداران شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش، رؤسای ادارات تابعه و مدیریت های مختلف سازمان جهاد کشاورزی فارس و همچنین ادارات وابسته شهرستان‌های مذکور برگزار شد .

دوره‌های "همایش سازگاری با خشکسالی و مدیریت بحران" با تعامل اداره کل مدیریت بحران استانداری، مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس با موضوعات راه‌کارهای سازگاری با خشکسالی، مدیریت بحران وضعیت منابع آب،  منابع طبیعی  و آبخیزداری و آب شرب روستایی برگزار می‌شود.

شهرستان لارستان در فاصله 330 کیلومتری شهرستان شیراز قرار دارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید