Iranian Agriculture News Agency

مدیرجهادکشاورزی شهرستان مرودشت:

گلخانه‌های کوچک و واحدهای تولید قارچ مجوز سوخت دریافت می‌کنند

مدیرجهادکشاورزی شهرستان مرودشت گفت: از این پس گلخانه‌های تولیدکننده‌های کوچک قارچ می‌توانند سوخت دریافت کنند.

گلخانه‌های کوچک و واحدهای تولید قارچ مجوز سوخت دریافت می‌کنند

عزیز رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در شیراز،  با اشاره به برگزاری نشست کارگروه کشاورزی، آب ومنابع طبیعی شهرستان مرودشت به ریاست فرماندار این شهرستان گفت: در این نشست مشکلات تامین سوخت گلخانه‌های بدون مجوز وتولیدکننده‌های کوچک قارچ بررسی شد.

او یادآورشد: در این نشست به پیشنهاد مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان مقرر شد از این پس این واحدها با دارا بودن پروانه صنف کشاورزی و با تأیید جهادکشاورزی سوخت دریافت کنند.

دبیر کارگروه کشاورزی، با اشاره به نقش شرکت سیرجان بنیاد در توسعه گلخانه‎ها و مشکلات تامین برق این شرکت، گفت: در این نشست مصوب شد تامین برق شرکت سیرجان بنیاد از طریق محاسبه سهم مشارکت کمتر از سوی اداره برق صورت گرفته  تا طرح توجیح اقتصادی داشته  ودر حل مشکلات روستای گلخانه‌ای نیز از اختیارات شهرستانی استقاده شود.

رحیمی افزود: در این نشست مشکلات جدول آب روستای زنگی آباد نیزمورد بحث وتبادل قرار گرفت  و مقررشد از اعتبارات دولتی جهت مطالعه و از سرگیری طرح استفاده شود.

درکارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی شهرستان مرودشت، مشکلات جدول آب منشعب شده از رودخانه سیوند در زنگی آباد، اعتبارات متوازن در بخش کشاورزی و مشکلات توسعه گلخانه‌های شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید