Iranian Agriculture News Agency

فارس میزبان مسابقات ورزش وزرات جهاد کشاورزی

مسابقات ورزشی منطقه چهار وزرات جهاد کشاورزی امروز به میزبانی شیراز برگزار شد.

فارس میزبان مسابقات ورزش وزرات جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، مسابقات شطرنج و شنای برادران و مسابقات دوومیدانی 200 متر خواهران منطقه چهار وزرات جهاد کشاورزی به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی فارس در شیراز برگزار شد.

مسئول ورزش بانوان وزرات جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ایانا در شیراز، گفت: بر اساس سیاست این وزارتخانه، سازمان‌های کل کشور به 7 منطقه تقسیم شدند و هر منطقه شامل 5 استان هم‌جوار  بوده و هر منطقه بر اساس برنامه زمان‌بندی در استان میزبان مسابقات برگزار می‌شود.

فرح‌زاده با اشاره به این‌که از 19 تیرماه مسابقات منطقه‌ای وزرشی آغاز شده، افزود: در رشته‌هایی که مقطع سنی دارند مانند آمادگی جسمانی، دو ومیدانی و شنا نفرات اول و دوم و در رشته‌های تیراندازی، تنیس و شطرنج مقام اول تا سوم و رشته‌های والیبال و فوتسال آقایان مقام اول به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، طبق برنامه‌ریزی انجام شده مسابقات منطقه‌ای تا دی ماه برگزار شده و مسابقات کشوری در  بهمن ماه در دهه فجر برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ضمن تشکر از میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مسابقات بانوان در 4 رشته وزرشی آمادگی جسمانی، دو میدانی، تیراندازی و تنیس روی میز برگزار می‌شود و  این سازمان میزبان مسابقات دو و میدانی بانوان بود.

فرح زاده تصریح کرد: در مسابقات دوومیدانی بانوان منطقه چهار در رده سنی زیر سی سال زینب السادات مقبلی‌زاده از فارس رتبه اول، در رده سنی 31 تا 41 زهرا موسوی از استان اصفهان ، رقیه اسکندری از استان کهکیلویه و بویر احمد و سمیه عماد مفرد از استان فارس به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و در رده‌های سنی 42 تا 52 سال فرنوش شبگرد از استان فارس، مهناز هادی از استان اصفهان و ماهتاب حسینی از استان کهکیلویه و بویر احمد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و رده سنی 53 سال به بالا سونیا اسودی از استان اصفهان، فخرالسادات موسوی از استان فارس و عصری حدادی از استان کهکیلویه و بویر احمد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

IMG-20181202-WA0005

در همین راستا مسئول برگزاری مسابقات وزرات جهاد کشاورزی گفت: در مسابقات منطقه‌ای، هر منطقه شامل 5 استان بوده و منطقه 4 شامل  استان‌های فارس، اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر و یزد است.

البرزی با اشاره به این‌که مسابقه آقایان در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، تیراندازی در بخش آقایان برگزار می‌شود، افزود: فارس میزبان مسابقات شنا و شطرنج در بخش آقایان بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در مسابقات شطرنجمنطقه چهار آقایان، سیدرسول راست مقدم از استان اصفهان، محمدصادق محمد آبادی از استان فارس و سید مرتضی موسوی از استان فارس به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده و در مسابقات شنا در رده سنی زیر 35 سال محمدرفیعی از استان اصفهان، محمد محسن ظریف‌کار از استان فارس به ترتیب مقام اول و دوم، در رده سنی بین 36 تا 42 سال سید محمد نبی بحرانی از استان فارس و حمید رضا انجام از استان کهکیلویه و بویر احمد به ترتیب مقام اول و دوم، در رده سنی بین 43 تا 50 حمیدرضا راد از استان یزد و محمدرضا احمدی از استان اصفهان به ترتیب مقام اول و دوم و در رده سنی 51 سال به بالا  رضا عسکری از استان اصفهان و پرویز رمضانی از استان فارس به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید