Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران:

سیاست دولت افزایش قیمت نان نیست

ایانا-کشاورزی: در ابتدای سال جاری با تصویب نامه‌ای از سوی دولت درخصوص کمک به کاهش قیمت تمام شده زنجیره گندم، آرد ونان مقرر شد که به هیچ عنوان قیمت آرد متعلق به صنایع نان افزایش پیدا نکند و گندم مورد نیاز کارخانجات به موقع و از نزدیک‌ترین منابع تامین شود تا هزینه تمام شده در زنجیره گندم آرد و نان بالا نرود .

سیاست دولت افزایش قیمت نان نیست

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه افزایش قیمت نان سیاست دولت در شرایط فعلی نیست گفت: به زودی با تدابیر وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان رئیس کارگروه گندم، آرد و نان کشور قیمت تمام شده نان در نانواخانه‌ها بررسی و  تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، یزدان سیف گفت: در ابتدای سال جاری با تصویب نامه‌ای از سوی دولت درخصوص کمک به کاهش قیمت تمام شده زنجیره گندم، آرد ونان مقرر شد که به هیچ عنوان قیمت آرد متعلق به صنایع نان افزایش پیدا نکند و گندم مورد نیاز کارخانجات به موقع و از نزدیک‌ترین منابع تامین شود تا هزینه تمام شده در زنجیره گندم آرد و نان بالا نرود .

او افزود: همچنین مقرر ‌شد جهت کاهش هزینه نانواخانه‌ها تخفیفاتی در خصوص بیمه، مالیات، تعرفه آب و برق برای نانواخانه‌ها در نظر گرفته شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: تیمی متشکل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی در سراسر کشور و تعزیرات حکومتی استان‌ها به ویژه استان تهران شکل گرفته تا کیفیت نان در نانواخانه‌ها، میزان گران فروشی و کم فروشی برخی نانوایی‌ها بررسی شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید