Iranian Agriculture News Agency

مردم روستاهای زلزله زده کرمانشاه در گفتگو با جهانگیری:

لزوم تسریع در بازسازی واحدهای خسارت دیده

ایانا-سیاست و دیپلماسی: دکتر جهانگیری با تاکید مجدد بر ضرورت تسریع در رفع مشکلات زلزله زدگان گفت: مشکلات مردم باید بر اساس اولویت بندی و رفع نیازهای اساسی برطرف شود.

لزوم تسریع در بازسازی واحدهای خسارت دیده

معاون اول رییس جمهور از چند روستای زلزله زده استان کرمانشاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خسارات و روند رسیدگی به زلزله زدگان قرار گرفت.

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز (پنجشنبه) در جریان بازدید از چند روستای زلزله زده استان کرمانشاه، در روستاهای «کرکهرک و چم امام حسن» در شهرستان قصرشیرین حضور یافت و ضمن بازدید از برخی واحدهای مسکونی، در منزل یکی از اهالی روستا در فضایی صمیمانه با مردم سخن گفت و پای درد دل آنان نشست.

معاون اول رییس جمهور در این دیدار گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما مسئولان باید به مشکلات مردم و تامین امکانات لازم برای آنها توجه ویژه ای داشته باشند.

در این دیدار صمیمانه مردم روستا خواستار توجه بیشتر مسئولان و دستگاه‌های خدمات رسان برای تسریع در بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله شدند.

دکتر جهانگیری سپس در روستای چم امام حسن حضور یافت و در چادر یکی از زلزله زدگان با تاکید مجدد بر ضرورت تسریع در رفع مشکلات زلزله زدگان گفت: مشکلات مردم باید بر اساس اولویت بندی و رفع نیازهای اساسی برطرف شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید