Iranian Agriculture News Agency

عرضه ذرت دانه‌ای 3 استان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس

ایانا-کشاورزی: سررسید انبار در تاریخ 28 اسفند 97 بوده و حداکثر زمان نگهداری کالا تا سررسید نماد انبار است و خریدار باید ظرف مدت ٣٠ روز تقویمی پس از معامله، محصول را از انبار حمل و خارج کند که در غیر این صورت پس از گذشت مهلت ٣٠ روزه حمل از انبار، افت وزنی به صورت ماهانه یک درصد (به ماخذ روزانه یک سی ام درصد) و حداکثر تا سقف ٣ درصد افت اعمال خواهد شد.

عرضه ذرت دانه‌ای 3 استان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس

مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد، معاملات محصول ذرت دانه ای مشمول ماده ٣٣ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی در استان های کرمانشاه، فارس و خوزستان از در بورس کالا آغاز شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، بر اساس این اطلاعیه، اولین عرضه ذرت دانه‌ای از استان کرمانشاه از محل انبار "دانه طلایی ذهاب" با نماد "ذرت٩٧١٢ن٩٦ "صورت می‌گیرد و نمادهای دیگر این استان و سایر استان‌های مذکور، به موازات پذیرش انبارها اطلاع رسانی خواهد شد.

محل تحویل محصول خریداری شده، انبارهای مورد پذیرش بورس کالای ایران در استان های اعلام شده که خریدار ملزم است انبار مورد نظر خود را در فرم ثبت سفارش درج کند. این در حالی است که هزینه انبارداری از ابتدای روز تقویمی پس از روز معامله برعهده خریدار است و به میزان ٣ ریال به ازای هر کیلوگرم در روز محاسبه خواهد شد که در هنگام تحویل محصول از انبار باید به صورت یکجا و نقدا توسط خریدار با انباردار تسویه شود.

سررسید انبار در تاریخ 28 اسفند 97 بوده و حداکثر زمان نگهداری کالا تا سررسید نماد انبار است و خریدار باید ظرف مدت ٣٠ روز تقویمی پس از معامله، محصول را از انبار حمل و خارج کند که در غیر این صورت پس از گذشت مهلت ٣٠ روزه حمل از انبار، افت وزنی به صورت ماهانه یک درصد (به ماخذ روزانه یک سی ام درصد) و حداکثر تا سقف ٣ درصد افت اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید