Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری قزوین:

ارایه تسهیلات روستایی در جهت ایجاد اشتغال پایدار است

ایانا_ دیگر رسانه‌ها|| مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری قزوین گفت: حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با بهره مند از منابع مالی صندوق توسعه ملی مهمترین هدف ارایه تسهیلات از سوی دولت در روستاها بوده است.

ارایه تسهیلات روستایی در جهت ایجاد اشتغال پایدار است

حسین زکی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آیین نامه اجرایی این نوع تسهیلات سال گذشته ابلاغ و از امسال نیز پرداخت آن آغاز شده، تاکید کرد: تاکنون یک هزار و 334 میلیارد و 890 میلیون ریال برای 645 طرح در استان قزوین به متقاضیان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: بانک کشاورزی با 216 طرح و پرداخت 728 میلیارد ریال بیشترین سهم واگذاری را به خود اختصاص داده و پس از آن پست بانک با 200 طرح، صندوق کارآفرینی و امید با 164 طرح و بانک توسعه تعاون با 65 طرح نسبت به ارایه تسهیلات در این زمینه اقدام کرده اند.
به گفته وی، براین اساس کارآفرینان و سرمایه گذارانی که علاقه مند به فعالیت های اقتصادی در روستاها هستند می توانند ضمن ارایه طرح اقتصادی خود، در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.
زکی پور ادامه داد: پرداخت این نوع تسهیلات روستایی براساس ظرفیت و مزیت های هر منطقه مورد شناسایی شده که دارای توجیه اقتصادی باشد، صورت می گیرد.
مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری قزوین در پایان یادآور شد: یکی از مزیت های مهم ارایه تسهیلات روستایی آن است که این نوع وام ها تنها به متقاضیان علاقه مند سرمایه گذاری در روستاها پرداخت می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید