Iranian Agriculture News Agency

استاندار اردبیل خبر داد:

لغو واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

با توجه به نامناسب بودن اهلیت فنی و مالی خریدار ، واگذاری فعلا منتفی است و اگرهم قرار بر واگذاری باشد قطعا از طریق آگهی ،‌بررسی دقیق و بر اساس احراز شرایط لازم توسط خریدار خواهد بود

لغو واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

استاندار اردبیل گفت: با مداخله دستگاههای اجرایی، امنیتی و قضایی، واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به خریدار اول لغو شد.

به گزارش ایانا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،بهنامجو که دیشب در برنامه " با مسئولان" شبکه سبلان سخن می گفت ، افزود: اعضای شورای تامین استان و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی همه با هم یک کار مشترک خوبی انجام دادند و با مطرح کردن لغو واگذاری در مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی این تصمیم گرفته شد .

استاندار اردبیل اضافه کرد : ما نیز در بحث دولتی ،با هماهنگی و بسیج کردن وزرای اطلاعات و جهاد کشاورزی و معاون اول رئیس جمهور در مورد این قضیه ، در جلسه مشترک با حضور تمام وزرا و سازمان خصوصی سازی در دفتر آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، گزارشی در مورد اهلیت فرد دادیم که در نهایت جلسه مصوب شد که بر اساس نظر وزارت اطلاعات اقدام شود .

بهنام جو گفت : نظر وزارت اطلاعات نیز لغو این واگذاری بود خصوصا واگذاری به نفر اول که اهلیت وی زیر سوال بود وبا ارجاع شدن نظر وزارت اطلاعات به هیئت دولت ، در جلسه هیئت دولت این لغو واگذاری مصوب شد .

وی افزود : با توجه به نامناسب بودن اهلیت فنی و مالی خریدار ، واگذاری فعلا منتفی است و اگرهم قرار بر واگذاری باشد قطعا از طریق آگهی ،‌بررسی دقیق و بر اساس احراز شرایط لازم توسط خریدار خواهد بود .

 

انتهای پیام