Iranian Agriculture News Agency

همکاری شرکت‌های هلندی به منظور توسعه کشاورزی:

حشرات٬ خوراک جدید دام

شرکت خوراک دام هلندی Agrifirm اعلام کرد که قرار است با شرکت تولید کننده حشرات Protix همکاری مشترکی انجام دهد. بر اساس این قرارداد٬ شرکت Agrifirm می‌تواند از مواد تشکیل‌دهنده این حشرات طرح‌های مختلف جدیدی را گسترش دهد.

حشرات٬ خوراک جدید دام

به گزارش ایانا به نقل از انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان٬ این خبر در پی افزایش قابل توجه ظرفیت شرکت Protix اعلام شد و تولید محصولات جدیدی در سه ماهه دوم سال ٢٠١٩ آغاز خواهد شد. شرکت Protix اولین و بزرگترین تولیدکننده مواد تشکیل‌دهنده حشرات دارای گواهی با کیفیت بالا و پایدار می باشد. محصولات این شرکت عبارتند از ProteinX، LipidX و Bloosom که در سطح جهانی با استفاده از مگس سرباز سیاه  تولید می شوند.

شرکت Agrifirm قصد دارد تحقیقات خود را روی مواد تشکیل دهنده Protix گسترش دهد و محصولات  جدیدی را برای جوجه، مرغ تخمگذار و خوک تولید کند. آنها همچنین پتانسیل تقویت کننده طبیعی خاک شرکت Protix را که حاوی مواد آلی و سایر خواص است بررسی خواهند کرد.

در نیتجه این همکاری٬ شرکت Agrifirm می‌تواند از بازار Protix استفاده کند تا محصولات جدید خود را به منظور بالا بردن کیفیت سلامت جمعیت کره زمین عرضه کند.

در اوایل سال جاری، شرکت Protix همکاری خود را با شرکت Hendrix Genetics، به منظور توسعه برنامه‌های پرورش حشرات اعلام کرد. هدف از این برنامه بهبود بیشتر پتانسیل حشرات به عنوان یک پروتئین کارآمد که قابلیت تبدیل از مواد اولیه به مواد تشکیل دهنده را دارد، می باشد.

در سال ٢٠١٧ شرکت Protix و شرکت Bühler، که یک شرکت شناخته شده در زمینه تجهیزات فراوری و تولید خوراک است، بخش جدیدی را با عنوان "راه‌حل‌های فناوری حشرات Bühler " راه‌اندازی کردند. از طریق این سرمایه گذاری مشترک راه‌حل‌های صنعتی برای پرورش و تولید حشرات، به منظور تامین پروتئین در درجه اول برای خوراک دام و سپس برای مواد غذایی توسعه می‌یابند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید