Iranian Agriculture News Agency

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهادکشاورزی و اداره کل کتابخانه‌های فارس

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: به مناسبت هفته کتابداری در نشستی، اولین تفاهم نامه همکاری بین این سازمان و اداره کل کتابخانه‌های استان فارس، امضاء و مبادله شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهادکشاورزی و اداره کل کتابخانه‌های فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، علیرضا واحدی‌پور افزود: موضوع این تفاهم‌نامه انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک آموزشی، فرهنگی، تربیتی و پرورشی در بین کشاورزان و کارمندان جهاد کشاورزی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های بالقوه فضاها، امکانات و تجهیزات بلا استفاده دولتی و غیر دولتی در راستای توسعه کتابخانه‌های روستایی و پیشخوان‌های کتاب در روستاها است.

این مقام مسئول تصریح کرد: به موجب این تفاهم‌نامه حجت الاسلام قاسمی رییس اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی فارس، به عنوان نماینده این سازمان در پیگیری مفاد و اجرایی شدن این تفاهم نامه معرفی شد.

در نشست مبادله تفاهم نامه، واحدی پور با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی و تاثیر آن بر بهبود و اصلاح شخصیت افراد، گفت: در صورت امکان با لینک شدن سازمان جهاد کشاورزی فارس با اداره کل کتابخانه‌ها، امکان استفاده کارکنان از مطالب علمی تخصصی فراهم شود.

در ادامه این نشست مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت اداره کل کتابخانه عمومی در مراکز خدمات کشاورزی و بهره‌برداران کشاورزی، افزود: استفاده از ظرفیت مجازی و ارائه اپلیکیشن‌های مورد استفاده بهره‌برداران مفید است.

حمیدرضا ابراهیمی پیشنهاد داد: در زمینه چاپ و ویرایش کتاب‌های کشاورزی در صورت امکان از ظرفیت اداره کل نهاد کتابخانه استان استفاده شود.

در پایان حجت الاسلام قاسمی رییس اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی فارس ضمن تبریک هفته کتابداری و اشاره به طرفین در تفاهم‌نامه مذکور گفت: امیدوارم شاهد همکاری‌های خوبی باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید