Iranian Agriculture News Agency

با حضور وزیر جهاد کشاورزی؛

کشتارگاه صنعتی طیور در مهاباد افتتاح شد

ایانا-کشاورزی: برای راه اندازی این واحد اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که از این طریق برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

کشتارگاه صنعتی طیور در مهاباد افتتاح شد

همزمان با سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی، کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت کشتار ۴ هزار قطعه در ساعت در شهرستان مهاباد بدست وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، در راستای تکمیل زنجیره تولید محصولات طیور در استان با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و ذبح بهداشتی طیور، کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت کشتار ۴ هزار قطعه در ساعت در شهرستان مهاباد توسط وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.

برای راه اندازی این واحد اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که از این طریق برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

همزمان با سفر رئیس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان‌غربی ۳۶طرح در زیر بخش‌های مختلف بخش کشاورزی استان آماده بهره برداری شده است که به دست وزیر جهاد کشاورزی و با دستور رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس، تعداد ۸ طرح از مجموع ۳۶ طرح قابل افتتاح شامل واحد گوسفند داشتی، واحد مرغ تخم گذار، خرید تلیسه آبستن شناسنامه دار، طرح گوساله و بره پرواری در حوزه بهبود تولیدات دامی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۶۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۱۱۷ نفر به صورت همزمان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید