Iranian Agriculture News Agency

احداث جاده‌ بین مزارع و تسطیح اراضی کشاورزی در سرخه

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سرخه از اجرای عملیات احداث جاده بین مزارع و تجهیز و تسطیح اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

 احداث جاده‌ بین مزارع و تسطیح اراضی کشاورزی در سرخه

به گزارش خبرنگار ایانا  در سمنان، فاطمه سعیدی با اشاره به شن ریزی جاده‌های بین مزارع شهرستان سرخه اظهار کرد: این مهم با هدف اجرای طرح‌های زیربنائی در بخش کشاورزی انجام شده است.

وی افزود: عملیات شن ریزی جاده بین مزارع منطقه اسدآباد سرخه با اعتبار بالغ بر 750 میلیون ریال در سال 96 و از محل اعتبارات استانی انجام شد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان سرخه با بیان اینکه در مجموع عملیات شن‌ریزی جاده بین مزارع  حدود 600 متر انجام شد افزود: این عملیات با هدف تسهیل در تردد کشاورزان و بهره برداری بهینه از اراضی کشاورزی و انتقال آسانتر محصولات تولیدی انجام شد.

سعیدی ابراز امیدواری کرد در صورت تأمین و تخصیص اعتبارات لازم اجرای این عملیات برای تسهیل  امورات کشاورزی در سطح وسیعتری صورت گیرد.

وی با اشاره به اجرای عملیات تجهیز و تسطیح اراضی کشاورزی شهرستان سرخه گفت: عملیات تجهیز و تسطیح اراضی کشاورزی در سطح 10 هکتار از اراضی صوفی آباد شهرستان سرخه انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه با بیان اینکه اجرای این عملیات از محل اعتبارات استانی انجام شد افزود: اجرای عملیات تجهیز و تسطیح اراضی صوفی آباد شهرستان سرخه با صرف اعتبار 180 میلیون ریال انجام شد.

سعیدی افزود: این عملیات با هدف بهره‌برداری بهینه از منابع آب و خاک و صرف جویی در مصرف آب در بخش کشاورزی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای کشت و کار صورت گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید