Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

توسعه گیاهان‌دارویی باشرکت‌ها دانش‌بنیان

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در بخش گیاهان دارویی ایران از خام فروشی به ارزش افزوده حاصل از تولید محصولات زراعی در راستای رفاه و سلامت مردم سوق یافته است.

توسعه گیاهان‌دارویی باشرکت‌ها دانش‌بنیان

به گزارش ایانا، محمود حجتی در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی ضمن بیان این مطلب، با اشاره به ظرفیت‌های ایران در این حوزه افزود: در کشور نعمت‌های زیادی وجود دارد ولی ما به راحتی از آن می‌گذریم و توجهی به آن نمی‌کنیم.

او با اشاره به تنوع گیاهان دارویی در کشور افزود: با توسعه شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه شاهد هستیم که بخش گیاهان دارویی از خام فروشی به ارزش افزوده حاصل از تولید محصولات زراعی در راستای رفاه و سلامت مردم گرایش یافته است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه برآورده شدن یکی از خواسته‌های دیرینه ما است که شامل تکمیل زنجیره تولید تا ارزش افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در بخش کشاورزی همیشه در مزرعه کار کرده‌ایم، افزود: در این بخش همواره به خام فروشی توجه شده است ولی امروزه شاهدیم که با حضور شرکت‌های دانش بنیان در تلاش هستیم تا فناوری در این بخش تزریق شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید