Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی سفر می کند

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به همراه هیاتی از مدیران ارشد این وزرات به منظور بهره برداری و بازدید از طرح های بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی فردا جمعه وارد بیرجند می شود.

وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی سفر می کند

وزیر جهاد کشاورزی به منظور بهره برداری و بازدید از طرح های بخش کشاورزی خراسان جنوبی فردا به این استان سفر می کند.

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به همراه هیاتی از مدیران ارشد این وزرات به منظور بهره برداری و بازدید از طرح های بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی فردا جمعه وارد بیرجند می شود.

وزیر جهاد کشاورزی در این سفر سه روزه ضمن دیدار و گفتگو با کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی،از مزرعه پرورش گل رز هزاردستان در بیرجند و همچنین مجتمع کشت و صنعت دکتر مشار در سربیشه بازدید و طرح آبیاری زیرسطحی 72 هکتاری در نهبندان را افتتاح می کند.

وزیر جهاد کشاورزی در دومین روز سفر خود از مزرعه خارشتر شرکت پیوند خاوران به عنوان نخستین مزرعه الگویی کشور در بیرجند و از کارخانه تروند زعفران در قائن بازدید خواهد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در سفر به شهرستان قائن، پروژه آبیاری تحت فشار شرکت سهامی زراعی اسلام آباد را افتتاح و از شرکت سهامی زراعی خضری بازدید می کند.

همچنین بازدید از پروژه پرورش بز سانن در شهرستان فردوس از دیگر برنامه های دومین روز از این سفر است.

افتتاح همزمان پروژه تجهیز و نوسازی اراضی در سطح 800 هکتار در شهرستان طبس و بازدید از کارخانه سبزی خشک کنی و تولید عرقیات اکسیر طبس از برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در سومین روز این سفر خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید