Iranian Agriculture News Agency

مددجویان روستایی در شهرستان دشتی صاحب مسکن می‌شوند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی از ساخت مسکن ویژه نیازمندان و مددجویان روستایی خبر داد و گفت: تاکنون 50 واحد مسکونی در دهستان کبگان ساخته و تحویل مددجویان شده است.

مددجویان روستایی در شهرستان دشتی صاحب مسکن می‌شوند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان دشتی ، سرهنگ پاسدار علی غضنفری صبح امروز در بازدید از 15 واحد مسکونی مدد جویان کمیته امداد در روستاهای باغان، دهوک و سرمک بخش شنبه طسوج شهرستان دشتی از اتمام کار ساخت فاز نخست مرحله دوم منازل مددجوی کمیته امداد بخش شنبه طسوج تا پایان امسال خبر داد.

وی با اشاره به روند ساخت این واحدها بیان کرد: در حال حاضر سه واحد از این منازل با پیشرفت فیزیکی بین 50 تا 70 درصد در حال اجراست.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: هزینه ساخت هر مترمربع 700 هزار تومان پیش‌بینی‌شده است که در مجموعه هزینه تمام‌شده هر واحد حدود 35 میلیون تومان است.

غضنفری با بیان اینکه با تلاش بسیج سازندگی بخشی از این واحدها تا پایان امسال در اختیار مدد جویان کمیته امداد قرار می‌گیرد، افزود: تأمین مسکن برای مددجویان علاوه بر اینکه هزینه‌های زندگی این قشر را کاهش می‌دهد سبب آرامش روانی آن‌ها نیز می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با اشاره به اینکه ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان در اولویت برنامه‌های سپاه است تصریح کرد: سال گذشته در مرحله نخست باهمکاری و تلاش شبانه‌روزی بسیج سازندگی تعداد 50 واحد مسکونی ساخته شد و در دهستان کبگان بخش کاکی به محرومان این شهرستان واگذار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید