Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر:

27 هکتار زمین کشاورزی نوشهر به چرخه تولید بازگشت

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر از قلع و قمع 7 مورد ساخت و ساز غیر مجاز و بازگشت بیش از 27 هزار و 700 متر مربع زمین های کشاورزی روستای کدیر بخش کجور این شهرستان به چرخه تولید خبر داد.

27 هکتار زمین کشاورزی نوشهر به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری ایانا از مازندران، حسن پورمقدم اظهار داشت: به منظور حفظ کاربری و نگهداری زمین های کشاورزی و باغ‌ها و به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین های کشاورزی، 7 مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت 27 هزار و 700 متر مربع در زمین های کشاورزی روستای کدیر از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر قلع و قمع و به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر افزود: متخلفان با خریداری این اراضی قصد ویلا ‌سازی داشتند که با همکاری دادگستری کجور، نیروی انتظامی، اداره امور اراضی و گشت ویژه 131 اراضی جهاد کشاورزی نوشهر از اقدام غیر قانونی دو مورد احداث بنا و 25 قطعات تفکیکی در روستای کدیر این شهرستان جلوگیری به عمل آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندانی که قصد احداث بنا یا دیوارکشی زمین­‌های کشاورزی خود را دارند، با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی کجور و ملکار و یا تماس با سامانه 131 از مشاوره لازم در این خصوص بهره مند شوند.

 


 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید