Iranian Agriculture News Agency

با حضور ارزیابان وزارت جهادکشاورزی انجام شد؛

عملکرد جهادکشاورزی استان قزوین در مقابله با آنفلوآنزای طیور

توسط ارزیابان وزارت جهادکشاورزی؛ عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در مقابله با آنفلو آنزای طیور ارزیابی شد.

عملکرد جهادکشاورزی استان قزوین در مقابله با آنفلوآنزای طیور

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، بررسی عملکرد اقدامات  در امر مبارزه  با آنفلوآنزای طیور که  با حضور ارزیابان وزارت جهاد کشاورزی ، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی،  مدیرکل دامپزشکی استان و کارشناسان مربوطه برگزار شد؛  دستگاههای متولی استان در بحث طیور؛ اقدامات انجام شده در راستای آنفلوآنزای طیور را تشریح کردند.

در این نشست؛ ارزیابان اعزامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در استان بر  برگزاری جلسه در سطح ملی و تشریح اقدامات انجام یافته توسط کارشناسان استان بعنوان الگو برای سایر استانها تاکید کردند.

معاون تولیدات دامی سازمان جهادکشاورز ی استان قزوین در این جلسه گفت: قزوین بعنوان اولین استان پیشرو درکشور  از سال گذشته با تشکیل تیم ممیزی متشکل از کارشناسان معاونت بهبود تولیدات دامی و اداره کل دامپزشکی و دستگاه متولی اقدام و تمامی واحدهای مرغ تخمگذار ، مادر ، بوقلمون و شتر مرغ استان را که ریسک ایجاد آنفولانزا در آنها زیاد بوده بازدید کرده است.

علی شاپورزاده  افزود: در این بازدیدها؛ همه نواقص بهداشتی و تاسیساتی واحدهای  مبتلا به آنفلونزاری پرندگان   بصورت مکتوب به واحدهای تولیدی اعلام شده است.

به گفته وی با هماهنگی انجام شده ، واحدهای تولیدی صرفاٌ پس از رفع  نواقص مجوز جوجه ریزی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید