Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی فارس

از اراضی فارس در سطح 4 هزار و 743 هکتار رفع تداخل شد.

اولین مرحله تحویل مستندات کاداستر به اداره کل ثبت اسناد استان فارس

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی فارس از رفع تداخل اراضی به مساحت 4 هزار و 743 هکتار در این استان خبر داد.

از اراضی فارس در سطح 4 هزار و 743 هکتار رفع تداخل شد.

کارگروه مرکزی رفع تداخلات کشور به ریاست علیرضا اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور و با حضور اعضای کمیسیون رفع تداخلات استان‌های فارس، اصفهان، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد و چهار محال وبختیاری در استان فارس تشکیل جلسه داد.

علی ارغون در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار ایانا در شیراز گفت: کمیسیون رفع تداخلات استان فارس در راستای ماده ۵۴ رفع موانع تولید که همان تثبیت مالکیت دولت و مردم است، در طول یک‌سال گذشته پرونده 202 پلاک در سطح استان را بررسی و رای به رفع تداخل اراضی ملی و نسق  زارعین صادر کرد.

او افزود: نتیجه این تصمیمات رفع تداخل اراضی به مساحت 4 هزار و 743 هکتار و تثبیت مالکیت دولت به مساحت 26 هزار و 932 هکتار و تثبیت اراضی غیر ملی به مساحت 12 هزار و 562 هکتار است.

این مقام مسئول گفت: همچنین در راستای قانون جامع حدنگار کشور با عنایت به برنامه مشترک سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل ثبت اسناد استان فارس در  یک سال گذشته قرارداد اجرای طرح کاداستر به مساحت ۴۰۰ هزار هکتار در سطح استان با شرکت‌های مشاور دارای صلاحیت منعقد شد.

ارغون تاکید کرد : در تاریخ 2 آبان 97 اولین مرحله تحویل مستندات اجرای طرح کاداستر به مساحت 73 هزار و 877 هکتار به اداره کل ثبت اسناد استان فارس انجام شد که سند اراضی مذکور پس از طی مراحل ثبتی صادر خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید