Iranian Agriculture News Agency

دبیر ستاد اربعین جهادکشاورزی استان ایلام اعلام کرد:

توزیع پنج هزار پرس غذا در هر وعده بین زانران حسینی

دبیر ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: پنج هزار پرس غذا در هر وعده توسط ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی استان بین زائران امام حسین توزیع شد.

توزیع پنج هزار پرس غذا در هر وعده بین زانران حسینی

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، حجت الاسلام حاج آقا هدایت نوروزی گفت: بعد از نشست متعدد از دوماه قبل ستاد اربعین سازمان با پنج کمیته کار خود را آغاز کرد و از همان زمان مشغول جمع آوری نذورات و کمکهای مردمی، کارکنان سازمان، ادارات تابعه و سازمانهای جهادکشاورزی استان‌های  دیگر شده است.

حاج آقا نوروزی افزود: تاکنون بیش از 10 تن سیب زمینی، 2 تن پیاز، 3 تن آرد و مقدار قابل توجهی خرما و پول نقد توسط استانهای دیگر کمک شده است.

دبیر ستاد اربعین سازمان خاطرنشان کرد: تا کنون دو آشپزخانه یکی در شهر ایلام به ظرفیت روزانه هر وعده 2000 پرس غذا و دیگری در شهرستان مهران به ظرفیت 3000 پرس غذا آغاز بکار کرده است.

نوروزی گفت: همچنین دو موکب یکی در شهرستان ایلام و دیگری در شهرستان مهران دایر و مشغول به خدمات رسانی به زوار حضرت ابا عبداله الحسین (ع) بوده و پنج موکب دیگر نیز از کمکهای این ستاد بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: یکی از سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام استان در اختیار این ستاد قرار گرفته و کمکهای جمع آوری شده نیز در آنجا انبار می‌شوند.

وی همچنین گفت: این کمکها تا پایان برگشت زوار ابا عبداله الحسین (ع) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید