Iranian Agriculture News Agency

با حضو معاون دام وزارت جهادکشاورزی و مسئولان استانی؛

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام در قزوین گشایش یافت

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی، صنایع وتجهیزات وابسته با حضور مرتضی رضایی معاون امور دام وزارت جهادکشاورزی، زاهدی استاندار، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهادکشاورزی، زینالی مدیر کل دامپزشکی استان و جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام در قزوین گشایش یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، در افتتاح این نمایشگاه، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: تولیدکنندگان محصولات دامی، گوساله شیری و گوشتی، سیستمهای توزین صنعت دام و طیور، تولید گوشت مرغ و جوجه یک‌روزه و سیستمهای اتوماسیون مرغداری و دامداری، تولید و عرضه عسل و فرآورده‌های زنبور عسل، خوراک مورد نیاز صنایع دامپروری و مرغداری، مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور، دامپزشکی، واکسن‌های دامی و ضدعفونی کننده‌ها، دارو و فرآورده‎‌های بیولوژیک، ژنتیک و اصلاح‌نژاد دام سبک و سنگین، تجهیزات، ماشین آلات و ادوات دامپروری در  این نمایشگاه دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند.

فاطمه خمسه افزود: استان قزوین جایگاه ویژه‌ای در تولید موادغذایی و محصولات دامی در کشور دارد و برپایی این نمایشگاه می‌تواند علاوه بر نمایش گذاشتن توانمندی کشاورزی استان زمینه ارتباط مستقیم تولید کننده و مصرف کننده را مهیا کند.

خمسه اظهار کرد: استان قزوین به سبب ویژگیهای جغرافیایی از موقعیت فوق العاده‌ای در حوزه صنعت دام و طیور برخوردار بوده و به عنوان صنعتی پویا در این استان مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است؛ دوازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام از امروز به مدت چهار روز  از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید