Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خبر داد:

عرضه 1.7 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی ساری

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ساری، از توزیع یک میلیون و 711 هزار لیتر سوخت سهمیه‌ای حمایتی بین بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان در مهر ماه امسال خبر داد.

عرضه 1.7 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی ساری

به گزارش خبرنگار ایانا در ساری، رضا پورفلاح اظهار کرد: مهر ماه امسال یک میلیون و 711 هزار لیتر سوخت سهمیه‌ای حمایتی طی 384 مورد درخواست بین کشاورزان، دامداران و بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان ساری توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان برعهده این مدیریت است، افزود: برای سوخت ماشین‌آلات کشاورزی 879 هزار و 150 لیتر و مرغداری‌هایی که فاقد شبکه گازرسانی هستند 805 هزار لیتر و در دامداری‌ها 23 هزار و 100 لیتر سوخت نفت‌گاز توزیع شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ساری افزود: چهار هزار لیتر سوخت طی دو درخواست به صنایع تبدیلی تخصیص داده شد.

پورفلاح افزود: کارگروه بازرسی متشکل از کارشناسان این مدیریت، شرکت نفت و نماینده فرمانداری بر نحوه ثبت‎نام، تائید و صدورحواله سوخت و چگونگی رعایت تکریم ارباب رجوع نظارت دارند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه کشاورزان، مرغداران و دامداران در فصل زراعی یا ماههای سرد سال، نباید پس از صدورحواله سوخت زمان طولانی را برای دریافت آن از شرکتهای توزیع صرف کند، به کشاورزان توصیه کرد: برای دریافت سوخت نفتگاز به این مدیریت مراجعه کنند تا پس از بررسی و ارجاع به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اقدامات لازم هر چه سریعتر انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید