Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه سیستم‌های نوین آبیاری در چاه‌تلخ باشت

پروژه احداث سیستم‌های نوین آبیاری در چاه‌تلخ شهرستان باشت ۶۰ درصدپیشرفت دارد.

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه سیستم‌های نوین آبیاری در چاه‌تلخ باشت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی پروژه تجهیز اراضی روستاهای چاه تلخ، چالموره و دره‌باشت و پیشرفت فیزیکی طرح مشابه در منطقه غورک باشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایانا در یاسوج  الیاس تاج‌الدینی پنج‌شنبه به همراه عبدالعلی بهاالدینی، مدیر آب و خاک خود به شهرستان باشت رفت و بعد از دیدار با کارکنان و کارشناسان پهنه‌ها در این شهرستان از چند پروژه بازدید و در جریان روند پیشرفت آن‌ها قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ابتدا در دیدار با کارشناسان و مروجین پهنه در شهرستان باشت مستمع درد دل های پرسنل خویش بود و در خصوص مشکلات سد راه صدور مجوزها  و لزوم توجه بیش از پیش به دیدگاه کارشناسان محلی در صدور دستورالعمل‌های وزارتی با پرسنل جهادکشاوری شهرستان باشت سخن گفت.

تاج‌الدینی گفت: خشکسالی و تحریم‌ها در کنار مشکلات ریشه‌ای مالی و رفاهی در بخش کشاورزی، محدودیت‌های زیادی به وجود آورده است اما حقیقتا انتظار می‌رود دغدغه اصلی کارشناسان ما مسائل فنی و علمی باشد و بیش از پیش به مسائل اصلی کشاورزی ورود کنید.

وی با تاکید بر توجه به معیشت کارکنان جهادکشاورزی افزود: بدون تردید خود من بیش از هر کسی در جریان مشکلات مالی کارکنان جهاد کشاورزی هستم اما در این موضوع نیز تردیدی ندارم که خشکسالی، تحریم و حقوق پایین نباید بهانه کار نکردن یا کم‌کاری شود.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی  خشکسالی موجود را مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر تدبیر و راهکار در کار باشد، خشکسالی نمی‌تواند یک مانع باشد؛ از طرفی تحریم‌ها نیز با توجه به ماهیت بخش کشاورزی، کمترین اثر را در این بخش دارد و این‌ها هیچ‌کدام نباید بهانه و مانع در راه تولید و خدمت باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی پروژه تجهیز اراضی روستاهای چاه تلخ، چالموره و دره‌باشت را امیدوار کننده خواند و افزود با همت تلاش مثال زدنی شما جهادگران عرصه تولید روز به روز شاهد پیشرفت هرچه بیشتر بخش کشاورزی در این استان خواهیم بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید