Iranian Agriculture News Agency

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

راه‌اندازی استارت آپ توسط زنان روستایی مرودشت

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مرودشت، از راه‌اندازی استارت‌آپ ارائه محصولات گواهی شده‌، توسط بانوان عضو صندوق خرد زنان روستایی این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی استارت آپ توسط زنان روستایی مرودشت

به گزارش خبرگار ایانا در شیراز، عزیز رحیمی، در مراسم رونمایی از خط تولید گیاهان دارویی سایت تحفه سبز سلامت صندوق‌های خرد زنان روستایی شهرستان مرودشت که مشاور وزیر و مدیر کل دفتر امور زنان روستایی وعشایری وزرات جهادکشاورزی، نیز حضور داشت،گفت: بانوان عضو این صندوق‌ها با بهره‌گیری از بهره‌گیری از IT، ICT و استارت‌آپ‌ها؛ محصولات گواهی شده تولیدی خود را به بازار عرضه می‌کنند.

او افزود: زنان روستایی این‌بار با اقدامی جدید در تکمیل زنجیره تولید گام برداشته و با ارائه محصولات  در سایت https://sabzsalamatgroup.ir/  وکوتاه کردن دست دلالان به افزایش بهره‌وری کمک کردند.

رحیمی، با ابزار خرسندی از توسعه فعالیتها در حوزه زنان روستایی به اهمیت وب سایت جهت بازاریابی محصولات تاکید کرد و راه اندازی این سایت را گامی مهم در امر بازاریابی محصولات صندوق های اعتباری خرد دانست.

در پایان این مراسم از همایون مسئول سایت به عنوان کارآفرین برتر کشوری تقدیر شد.

گفتنی است: صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی از سال۱۳۸۹راه اندازی شده که تاکنون ۱۸۹۰عضو دارند، ۴۲ صندوق خرد روستایی و ۳ صندوق خرد عشایری عضوصندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت است.

شهرستان مرودشت در 40 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید