Iranian Agriculture News Agency

شهیندخت مولاوردی:

گزارش کمیته بررسی وضعیت زندان‌ها تقدیم رئیس‌جمهور شد

شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور تاکید کرد: گزارش کمیته بررسی وضعیت بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها تهیه و به رئیس‌جمهور ارسال شده است.

گزارش کمیته بررسی وضعیت زندان‌ها تقدیم رئیس‌جمهور شد

به گزارش ایانا ؛ شهیندخت مولاوردی در گفت‌و‌گو با  ایلنا، درباره آخرین اخبار از کمیته بررسی وضعیت بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها گفت: تا جایی که من در جریان هستم گزارش آن تهیه و به رئیس‌جمهور ارسال شده است. بنا هم نبود این مساله رسانه‌ای شود و مبتنی بر آن هم ان‌شاالله تصمیماتی گرفته خواهد شد.

وی درباره لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت که به قم فرستاده شده‌ است، اظهار کرد: خانم ابتکار در این موضوع مصاحبه‌ای داشتند و در آن توضیحی دادند که این لایحه در دست قوه‌قضائیه بوده است و ظاهرا برای مشورت از مراکز و مراجعی که مطالعات زنان را در دستور کارشان دارند، نظر خواسته شده است و این لایحه فعلا در این مرحله است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی درباره نحوه پیگیری لایحه جدید دولت برای رسیدگی به وضعیت دانشجویانی که از تحصیل بازمانده‌اند، عنوان کرد: در این موضوع پیشنهاداتی است که وزارت علوم آن را پیگیری می‌کند ولی اگر تصویب و تصمیم‌گیری شود حتما کمک خواهیم کرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید