Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده:

رفع تداخلات اراضی ملی با زراعی در کوتاه‌ترین زمان انجام شود

باید رفع تداخلات اراضی ملی با زمینهای زراعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

رفع تداخلات اراضی ملی با زراعی در کوتاه‌ترین زمان انجام شود

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده، با بیان این‌که رفع تداخل اراضی ملی با اراضی زراعی باید در اولویت کاری مدیریت امور اراضی شهرستان باشد، اظهار کرد: اطلاعات فنی و دستور العمل‌های ابلاغ شده این طرح در کنار تجربه و تخصص کارشناسان ذی‎ربط می‌تواند موفقیت اجرای طرح را تضمین کند.

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، مجید یعقوبی در نشست توجیهی گویاسازی و رفع تداخلات در دهستان خسروشیرین با بیان این‌که این دهستان به دلیل دارا بودن بیش از سی هزار هکتار زمین قابل کشت مرغوب و مستعد یکی از قطبهای تولید محصولات کشاورزی به ویژه گندم دیم در شهرستان  به شمار می‌رود، افزود: در طرح گویاسازی و رفع تداخلات بیست هزار هکتار از اراضی دارای تداخل در این دهستان شناسایی شد.

یعقوبی بابیان این‌که امکانات لازم برای عملی شدن طرح فراهم شده،اظهار کرد:  باید رفع تداخلات اراضی ملی با زمینهای زراعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، بنابراین کارشناسان و مدیران امور اراضی و منابع طبیعی، در صورت نیاز از معتمدین و شوراهای اسلامی روستایی و عشایری در این منطقه  برای پیشبرد طرح کمک بگیرند و نظرات آنها را در راستای رفع تداخلات ملاک قرار دهند.

یعقوبی تاکید کرد: از بخشنامه‌ها و لوایح جدیدی که در این راستا صادر شده به بهترین شکل ممکن باید استفاده کرد تا نه زمینهای ملی و منابع طبیعی کشور آسیب ببیند و نه اینکه کشاورزان متضرر شوند.

شهرستان آباده ۲۷۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید